Ondanks onze inspanningen kan het gebeuren dat er fouten worden gemaakt en/of dat zaken niet gaan zoals wij (collega’s, ouders of leerlingen) willen.
Vanzelfsprekend wordt een klacht als eerste besproken met degene die de klacht veroorzaakt heeft. Levert dit gesprek geen duidelijkheid op dan kan de klacht worden voorgelegd aan de leidinggevende van betreffende collega.
Leidt ook dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing dan kan er gebruik gemaakt worden van de klachtenregeling en de regeling bezwaar- en beroepschriften, die hieronder te vinden is.
Interne commissie voor bezwaar- en beroepschriften
Postbus 8
2050 AA Overveen
Klachtenregeling:
Externe commissie voor bezwaar- en beroepschriften
Geschillen commissies bijzonder onderwijs (GBCO)
T: 070-3861697 (tussen 10.00-12.30 en 13.30-16.00 uur)
F: 070-3020836
E: info@gcbo.nl
Postadres
Postbus 82324
2508 EH Den Haag
Procedure
klik hier